mandag den 31. januar 2011

Sådan en ønsker jeg mig

Motorcyklen, som er lidt pimpet.


Jeg har været ude, og gå tur og været på den lokale café med et par damer fra Sveskens mødregruppe. Vi gik forbi en ret fornem motorcykel, det er ikke den jeg ønsker mig. Nej; det jeg ønsker mig, er den her totalt smarte 'skifteramme'. Den hænger inde på caféen, og er vist noget fra en gammel avisredation eller lignende. Jeg synes, det er megasmart med de små låger. Så kan man lige impulsivt udskifte sin vægkunst, uden at skulle bekymre sig om det passer ind i ophængningen , altså rammemæssigt - motivmæssigt kan man jo nok lige tænke lidt over det.

Rammen, så flot og grøn.

Se de små delikate hængsler, og lukkemekanismen.

Lille sammenstød af låger og poster.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...