mandag den 24. januar 2011

Fake it till you make it.

Coco mesteren af 'Fake it till you make it'
(foto lånt her)


Det er klart et af mine yndlingsvalgsprog. I dag har jeg tænkt mig at lade som om, jeg er en super tjekket og ansvarsfuld voksen. Jeg skal nemlig til møde med min pensionsrådgiver, hvilket er temmelig angstprovokerende og bare en anelse uoverskueligt. Jeg medbringe både min far og Svesken og er egentlig lidt ked af at Hr. Forstad ikke kan indfinde sig ved min side også. Det er meningen jeg skal tage en sund beslutning om, hvordan mine penge skal investeres, så jeg ikke skal leve af havregryn (ikke øko forstås) med vand når jeg bliver ældre end 65 år. Har allerede lidt stress-sved på overlæben og klamme håndflader.

Ønsk mig held og lykke

2 kommentarer:

  1. Held og lykke. Det skal du sq nok klare. Det gjorde jeg i hvert fald i sin tid, da jeg skulle til sådan en samtale. Men husker godt, hvor nervøs jeg var inden (fjollet, egentlig - havde det som om, jeg skulle til en meget meget kedelig eksamen). Men det gik så fint. Og den lille kedelige pensionsmand var faktisk vældig pædagogisk, så jeg forstod det meste.

    At jeg så har glemt hvert et ord nu, det betyder mindre. For nu er det jo stadfæstet på papir og alt det der :-)

    SvarSlet
  2. Det er top tjekket, det der. Jeg kan da se, at jeg har en hel del faking to do. Pension... ja, det må jeg hellere få styr på. Det er hermed sat på to do faking-listen!

    Pøjpøj

    :) C

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...