onsdag den 5. januar 2011

Jeg leder efter min streg.

Jeg har fået en idé, som jeg har tænkt mig at gøre noget ved. Jeg vil nemlig skrive en lille børnbog, i første omgang mest til Svesken. Den skal selvfølgelig illustreres, og jeg vil nok forsøge, om jeg ikke kan gøre det selv. Der var engang hvor jeg tegnede hæderligt. Så jeg er på jagt efter streger, jeg synes godt om. I har jo set min ven Kristians steg - hvis ikke kan den ses her. Ud over det har jeg æren af at have nogle af Per Petris værker hængende. De gør mig faktisk lidt lykkelig hver dag. Jeg er også vild med Jacob Martin Strids lille krussedulle. For nylig her i blogland er jeg også stødt på Anna Jacobina Jacobsen, som er dejlig forunderlig, og som skal være den næste kunstner der bliver inviteret inden for til vores vægge. Jeg tænker at disse streger skal inspirere mig til at få lavet nogle tegninger til Sveskens bog.

Lånt fra www.PerPetri.dk

Lånt fra www.kunst.dk

Lånt fra www.Jacobina.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...