lørdag den 15. januar 2011

Bare stik mig verdensherredømmet!

En standhaftig kriger.


For i dag vandt jeg det ikke. Jeg har en ongoing battle kørende med et par af mine veninder om, hvem af os der skal være verdenshersker. Muhahahahaa*. Vi spiller RISK, altså først efter vi har vi spist godt og vendt livet. Jeg fik bank i dag, storbank, men skyder skylden på Svesken, for hun havde valgt at skrige et helt nyt, meget skingert og temmelig hjerteskærende skrig, ganske kort tid inden vi gik i gang på med kampen.

Æg/rejer med twistet citron.

Kartoffel m bacón!

Minimuffins.

*Evil plan laugh

2 kommentarer:

  1. Jeg stinker til Risk, men jeg er til gengæld god til at spise, og det der mad - dét ser dæleme godt ud! Er det dig, der har været i gang? Og må man spørge om, hvad toppingen på måffins'ne er?

    SvarSlet
  2. Sikke lækre muffins. Smider du ikke en opskrift på. guf med grøn frosting.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...