mandag den 17. januar 2011

Ingen løse ender

Når bunkerne gror mig overhovedet.


1. dag i resten af mit liv. Det er idag, og der skal strammes op! Jeg var forbi min arbejdsplads og må nok indse, at jeg meget snart skal finde noget andet at give mig til på daglig basis. Der er jo ingen andre end mig selv, der kan få mig videre til et nyt job, så jeg må jo i gang med at finde jobs og søge på livet løs. Måske jeg også kan finde ud af, at skabe mig selv et job. Men før jeg kaster mig ud i det halsbrækkende eventyr, det er at være selvstændig, skal lige bevise over for mig selv at jeg kan være struktureret. Derfor har jeg besluttet mig for ikke at ikke nogle løse ender. ALT hvad jeg har på min min liste skal gøres og fikses. Derfor startede jeg med opvasken, det føles også helt godt.

Når der ikke er løse ender.

1 kommentar:

  1. Uh, selvstændig. Det lyder spændende. Fortæl endelig mere... Inden for hvilket fag, om man må være så fri?

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...