torsdag den 27. januar 2011

Er gået helt i stå.

Julesokken der troner endnu

Jeg har så mange idéer og projekter, at jeg slet ikke kan få gjort noget af det færdig. Det meste af det er jeg ikke engang kommet i gang med og de ting jeg er kommet i gang med, har ikke rykket sig ud af flækken i flere uger.

Ønskes:
Struktur
Overblik
Talent
Ihærdighed
Kæmpe Lottogevinst

Hvordan fa'en når I andre alt det I skal på en dag? Her tænker jeg helt alm. ting som: sove, arbejde, opvask, indkøb, tøjvask, at være mor, at være kone, nørkle og stadig havde tid til at komme i blogland og måske endda se lidt tv?

For at få bare lidt selvtillid inden for vesten vil jeg i dag tage mit julepynt ned, det er vist ved at være tiden at få pakket det væk.

Julestjerne der blokerer for udsigten til forstaden

Anden julestjerne

Vores hoveddør.

2 kommentarer:

  1. Hvor er jeres dør bare vildt. Vi har altså også lidt pynt hængende endnu. Julestjernen hænger så fint. Kan slet ikke få mig selv til at fjerne den. Det er en rigtig hyggelig blog du har. Nu har jeg været forbi et par gange, så hopper lige på som fast..:-)

    SvarSlet
  2. Ja, som Vibeke siger, den dør er altså fiiin! Det er mærkeligt, men jeg føler at julen er flere måneder væk...men jeg har faktisk også stadig en juledekoration stående, det ku' være det er ved, at være tid til at pakke den væk ;)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...