mandag den 10. januar 2011

BINGO!

Måske man skulle åbne en røgfri Bingohal,
de er i hvertfald ikke på hvert gadehjørne.


Jeg har store planer for 2011. Mit nytårsfortsæt er at få en ide, der er SÅ god, at jeg kun skal arbejde 20 timer om ugen, men stadig tjene mere end jeg gør nu. Det er vist alle nybagte mødres nytårsfortsæt. Jeg ved endnu ikke, hvordan det lige skal lade sig gøre. Men det må vel være noget med at være åben over for idéer, være effektiv og ikke mindst arbejdsom i de 20 timer, jeg så har sat af til det. Hvis du har en idé, som du tror kan være noget for mig, så sig straks frem!

1 kommentar:

  1. samme plan har jeg.
    og har haft i hver af mine barsler: i barsel 1 skrev og udgav jeg en bog, i barsel 2 åbnede jeg netbutik, i barsel 3 butik. de to sidste ideer endte så desværre med gæld i stedet.... så pas på med hvad du vælger - men forsøg alligevel.
    jeg prøver også at finde på en ide i den her barsel, så jeg ikke behøver gå op i tid på mit rigtige arbejde, som jeg ellers er nødt til, fordi 4 børn er dyrt...
    så finder du guldgruben, så giv et tip!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...