tirsdag den 4. januar 2011

Det kan jeg da sagtens nå ...

Det er nok en af de ting, jeg tænker allermest. Jeg er virkelig god til at fejlberegne, hvor langt tid ting tager. Lige nu strikker jeg om kap med mig selv, fordi jeg har lovet Hr. Forstad at være færdig med hans sweaters på torsdag. Jeg gik i gang før jul, og tænkte ved mig selv, jeg strikker den da bare lige hen over julen. Det ville jeg også have gjort, hvis ikke lige det var fordi jeg havde fået en anden idé (to faktisk), som jeg lige var nød til at gøre noget ved også.
Sweateren består lige nu af et ½ ærme og bluse op til under armene, så jeg magler kun 1½  ærme og bærestykket, som skal strikkes i mønster.
Ærme i gang, jeg har opdaget fejlen.

Ønsk mig held og lykke.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...