fredag den 28. januar 2011

IKEA IKEA IKEA

Jeg er stor fan af IKEA*, det samme gælder for Hr. Forstad. Første gang han inviterede mig ud, efter vi var blevet kærester, var til alt hvad du kan spise i IKEA, det synes jeg, var ret romantisk. At jeg siden er vokset fra bistroer, er en anden sag.
Hr. Forstad købte en meget fin buket til mig sidst vi var derude, jeg insisterer på at have en blå opvaskebørste og IKEA er det eneste sted jeg er stød på sådan en. Hr. Forstad kommer en gang imellem til at stjæle min opvaskebørste til andre ting, som sine vinterstøvler, cykel og andet der er klamt. Derfor var han smart at købe nogle til sig selv også. Jeg har planer om at sende ham for IKEA endnu en gang i den her uge, for at kommet i tanke om at jeg skal sy hagesmække til Svesken af deres gæstehåndklæder til knap en 10'er stykket.

En dejlig bukset fra IKEA


*Måske det ikke er så smart at gemme et par milliarder, men borset fra det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...