søndag den 9. januar 2011

God karma i tomme skabe

Eller som det nok burde hedde: 'God karma i rydeligt skab', i ental, for jeg har kun et. Men har brugt dagen på at rydde op i min tøjskab, jeg har 80 cm bøjlestang og tre skuffer,. Det er det, det kan blive til, når man bor i en skotøjsæske i forstæderne. Faktisk er jeg godt tilfreds, for jeg har ikke brug for mere, da alt mit tøj er klassisk (læs kedeligt) og matcher. Jeg er super tilfreds med resultatet, fik nemlig lagt en del fra til genbrug og sorteret mit ventetøj fra, barnet er jo også kun 4 måneder.

Før oprydning - og mens der stadig var lys

Efter oprydning - og solnedgang

Pallietkjolen yderst til højre er min brudekjole, syntes ikke hvidt passede til vores Vegasbryllup.

1 kommentar:

  1. Nu er jeg så heldig, at jeg har et walk-in closet, men det er ikke altid nogen fordel, for så får man altså ikke lige ryddet op, for der er jo masser af plads, også til alt det tøj der ikke(aldrig) bliver brugt. Jeg har først for nylig stablet mit ventetøj i en bunke, som så stadig ligger fremme på min tøjbænk, inde i "skabet"....hhmmm og Vera er snart ti måneder. Puha...måske jeg skulle ta' at få gjort noget ved det snart, måske inden hun fylder et år :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...