lørdag den 1. januar 2011

Goddag ko

Vi kom rigtig godt ind i det nye år. Bortset lige fra de 10 minutter, hvor min hjerne kortsluttede og blev enig med sig selv om, at det var helt ok at opføre sig som en ko over for hr. Forstad. Han var i gang med at genfortælle en historie, der efter min mening lige manglede en hel del, ret vigtige detaljer. Undskyld!

Vi var 6 voksne og 5 børn i alderen 3 et halvt år til 30 dage. Det lykkedes på éet tidspunkt i løbet af aftenen,  at få alle de voksne til at sidde omkring bordet på en gang. Det var en hyggelig fest med 5 rettes menu, med en skilt bearnaise (tror vi det var), regnbueis og en skøn dressing, der vækkede minder om den gang vi stod i pizzabulen på vej hjem fra byen og lige skulle have en slice med okse, chilløg og dressing.

Festrester på gulvet.


Jeg vil bruge første dag i det nye år på at strikke, så den bluse jeg er ved at strikke til Hr. Forstad, kan blive færdig til den 6. jan som lovet.

1 kommentar:

  1. Hej!

    Tak for kommentaren hos mig - dejligt at du vil deltage :-)

    Godt nytår!

    Kh. Mette

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...