søndag den 27. marts 2011

Dejlig søndag

Min første madtærter, den smagte dejligt.
Jeg har fulgt denne opskrift


Jeg har haft RISK damerne på besøg i dag til en omgang mad med mad på og selvfølgelig spil. Jeg tabte igen, og jeg kan ikke engang skyde skylden på Svesken, for hun viste sig fra den søde og velopdragne side, og sagde ikke et kvæk forkert i dag. Til gengæld vil jeg vove at påstå, at det faktisk er lidt svært at skulle erobre både Asien og Europa, men pyt for selskabet var i top, det samme var maden og den solskinsgårtur vi sluttede af med. Nu har jeg ramt sofaen efter ondulering af store dele af opvasken og her har jeg tænkt mig at sidde, til jeg snart skal i seng. Jeg skal nok lige strikke lidt på det babytæppe, jeg er ved at strikke.

Til dessert havde manden bagt brånsviger
Vi er fra Fyn og på Fyn hedder det brånsviger med Å

I stedet for blomster fik jeg æblegele i værtindegave - nam

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...