onsdag den 16. marts 2011

Puder puder puder

(Næsten) Færdig pude.


Jeg har jo tidligere fortalt om mit pudeprojekt, flere gange endda. Men det sker jo ikke så meget her i barselsboblen, så derfor hører det jo til højdepunkterne i min hverdag, når jeg bliver færdig med sådan en pude. Jeg troede jo, at jeg var næsten færdig med den lillae, men har besluttet at den skal hækles om, for selvfølgelig skal den hækles i form og ikke 'sys' sammen om en pude.

Her skal lukkes.

Maskerne tæt på.

Den gule puder skal bare hækles sammen om åbningen, og det er så heldigt, at jeg skal til strik i morgen. Der kan jeg få kompetent hjælp til at få lukket min pude ordentligt. Puden er hæklet med dobbelt fastmasker i Drops Ice garn.
Den sorte pude som nu er under udførelse, bliver hæklet i alm fastmasker i Soon bomuld.

Sort pude under udvikling.

Alm fastmasker.

1 kommentar:

  1. Næh, hvor fint! Det ser godt ud. Må man spørge, hvad 'dobbelte fastmasker' er? Er det i dobbelt garn, eller hur?

    Og kan man se monteringspuden igennem hæklingen, er jeg kommet til at tænke på? Synes ikke, man kan på dine puder, men det kommer vel an på, hvor stramt man hækler. Hm...

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...