onsdag den 16. marts 2011

Vi siger: 'God nat' til Svesken

Midt om natten.


Jeg er slatten, det er jeg fordi, Svesken ikke kunne sove i går aftes. Hr. F går jo på arbejde, så selvfølgelig er det mig, der skal passe hende, så han kan få sovet. I et par timer holdt jeg hårdt på, at vi skulle forsøge at sove. Men Svesken vred sig som en lille elektrisk ål i gang med et større boogieshow, kradsede mig i ansigtet og vred min næse op i retning af mit øje i en uendelighed. Så da klokken var 01:00 kapitulerede jeg og tændte lyset og lavede noget abrikosmos med pære. Har på fornemmeren at damen er forstoppet, for hun faldt faktisk i søvn på et tidspunkt, men vågnede kort tid efter, da en prut sned sig ned gennem hendes mave.Det hjalp med lidt i maven og kl. lidt over 2 lukkede hun sine øjne nede i slyngvuggen, mens hendes godnat sang blev spillet på repeat på youtube. Samtidig kunne jeg sidde og læse om en anden lille baryler, der holdt nattefest

I dag skal bruges på at lave cyklebevægelser med benene, så der lort der sidder på tvæs kan komme ud.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...