tirsdag den 8. marts 2011

En ny veninde

Kvinder på tværs af sprog og kultur
(foto lånt her)


Jeg kan altid bruge en ny veninde, og det kunne da også være sjovt at møde en dame fra en anden kultur, end den jeg selv kommer fra. Derfor overvejer jeg i øjeblikket, om jeg skal melde mig til FriendsDK.
Det er et projekt for gammeldanske kvinder og nydanske kvinder, hvor man lærer hinanden at kende og møder hinandens kultur.
Jeg synes projektet er vildt sympatisk, og jeg har mega meget lyst. Men lige nu er jeg lidt påpasselig med at melde mig til noget som helst, for min barsel slutter om 10 dage og jeg så skal ud i den virkelige verden igen. Jeg håber, at det der med arbejde, går super nemt og overskuddet ikke forsvinder. For så skal jeg da ud og møde nogle spændende damer, og til nogle sjove fester og arrangementer.

Skal du ikke med?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...