onsdag den 2. marts 2011

Strikket skål

Dejlig skål
(foto lånt her)

Jeg elsker kabelstrik, eller snoninger om man vil, og det er klart noget af det næste, jeg skal lære at strikke selv. I dag er jeg så faldet over denne lækre skål og dens venner. Jeg synes det er en meget pyntelig måde at opbevarer garn på, men det ville da også være fedt at servere salat i den. Hele molevitten kan købes her.
Vi er faktisk på jagt efter nye kopper herhjemme, der er tre parametre; de skal have en en hank, jeg skal synes, de er pæne og Hr. F skal synes, de er rare at drikke af. Det er jo desværre ikke de her kopper, da de ryger allerede på første krav, men måske man kunne have en til sine strikke og hæklepinde.

Strikkede kopper
(foto lånt her)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...