onsdag den 30. marts 2011

Evighedsprojekt

Så langt er nået.


Jeg er gået i gang med at strikke babytæppe, til den lille ny vi venter i familien (altså ikke her i forstaden med ude hos provinsfamilien). Det bliver strikket på lille pind, hidtil har jeg holdt mig oppe i de tykke garner og fede pinde. Så da jeg skulle strikke babytæppe, var min garnguru Lone klog nok til at forslå, at jeg strikkede noget i dobbelt garn. Jeg kom et stykke ind i det, men syntes alligevel ikke det var helt rigtig, så med et vist overmod gik jeg i gang med et helt andet tæppe, hvis mønster var ved siden af det tæppe jeg var i gang med. Jeg ved nu hvorfor Lone forslå noget på tykke pinde. Det tager jo en krig at strikke på små pinde, men jeg er dedikeret og baby bør efter planen ikke komme før om en måned. Det bedste er dog a jeg nu kan strikke huller med vilje, og lige præcis der hvor jeg vil have dem. Jeg er megastolt!*

Den fine mønster helt tæt på med alle hullerne.


*Moralsk opbakning og ros modtages med kyshånd

4 kommentarer:

  1. Du er supersej til det strikning! Jeg gad godt være den baby, der skal svøbes så fint :)

    (Ros og moralsk opbakning hermed givet :D)

    SvarSlet
  2. Det er dælme godt klaret!!! Go go go!!!

    SvarSlet
  3. Smiler, det ser ganske lovende ud. Hvis det er nogen trøst, så har jeg lavet 2 stk. til min søn på pind 3. Det var babytæpper han fik, da han blev født. Han er nu 4½ år og de følger ham stadig troligt. Så de har absolut været umagen vejr -s-

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...