tirsdag den 29. marts 2011

Født under en heldig stjerne

Jeg er nok verdens heldigste dame. Jeg har nemlig fundet den perfekte mand. Ud over, at han er rålækker, klog, smuk, sød, dejlig, dygtig, tålmodig, varm og fantastisk, er han sørme også huslig. Han er på barsel, mens jeg passer arbejdsmarkedet i øjeblikket, og han er effektiv på en måde, jeg dælme aldrig var mens, jeg passede baby. Så da jeg kom hjem i dag, havde han vasket vores ubehandlede trægulve. Ikke bare overfladisk, vi taler om ned på alle 4 og så ellers godt i gang med en skrubbe og rent vand til at tørre efter med und alles. er der noget at sige til at jeg er en lykkelig dame? Jeg gør mig umage med at huske mig selv på, at jeg af alle har den bedste mand i verden. Men nogen dage glipper det, og det går jo ikke, for der er jo ikke noget ved at have det bedste af det hele, hvis man glemmer at værdsætte det.

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...