fredag den 18. marts 2011

Boligmesse

Platter er vejen frem!


Jeg er en sucker for boligmesser. Ikke fordi jeg har råd eller plads til flere møbler eller idéer. Men bare fordi jeg godt kan lide at kigge på dims og gejl til hjemmet, så derfor har jeg selvfølgelig været i Forum, for at deltaget i deres boligmesse.
Der var ikke rigtig nogle møbler, der tændte mig, til gengæld var der en del bolig tilbehør, som var interessant. Jeg kunne gå forbi det meste, men da jeg kom til plattestanden var jeg nød til at kapitulere og hive pottemånen frem. Jeg kom hjem med to platter, en med cowboystøvler og en med en enhjørning.

Kapow.


Der var også nogle havemøbler som fik mig til at sende Mejse en tanke, er sikker på at hvis hun havde plads nok havde hun en af de her stående derhjemme.

Sofagynge.

Lougne vippe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...