fredag den 23. december 2011

Julegaver

Har jeg fortalt at min mand giver verdens bedste gaver?

Sidste år ligeomkring nu stod han ude i opgangen med et par tivolistole, jeg drømte om. I 30 års fødselsdagsgave fik jeg frie hænder til at købe lige det stykke overtøj jeg ønskede mig og sidst jeg havde fødselsdag stod den på lækker sybog, tur til Anne Sax med frit valg på alle hylder og lækker middag.

I morgen får jeg vist også en god gave, i hvertfald stod han ude i opgangen og ringede til mig, for at jeg kunne gå væk fra entrédøren, så han kunne gemme en hemmelig gave inde i sit skab. Jeg kan faktisk ikke holde ud at vente til i morgen med at se, hvad han mon har fundet på. Jeg er ved at sprænges og har flere idéer til, hvad der mon er i pakken, men tør ikke sige det højt, for jeg vil ikke jinxe det.

Ps jeg er ikke så god til at give gaver, men det er fordi Hr. F ikke er så god til at ønske sig andet end elektronik, som han i øvrigt gerne selv vil købe, fordi købet er halvdelen af glæden for ham.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...