onsdag den 21. december 2011

Hjemmelavede julekort

Jeg er en stor fan af julekort, og har ligeså lang tid jeg kan huske tilbage sendt forholdsvis store mængder afsted. Primært til familiens ældre, men efter jeg er blevet mor, har det grebet om sig, fordi jeg sender kort ud med ungen på. Jeg synes nemlig så mange som muligt, skal trækkes med labert kort med min lækre unge på. Fordi det jo primært handler om at få distribueret flot foto af afkom er hun i centrum, men det skal jo være lidt sjovt, så hun bliver lige sendt igennem julemaskinen, så ingen er i tvivl om, at det faktisk er et julekort de modtager. Det er let at lave og billedet får jeg bare fremkaldt ligesom alm. billeder.
Så kan man også se hvor stor hun er blevet.
(...og ja der er selvfølgelig en stavefejl på det fra sidste år)

1 kommentar:

  1. Nej hvor er det SØDT. får helt lyst til at modtage dit julekort uden at kende hverken dig eller den lille engel.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...