tirsdag den 29. november 2011

Julepynt

Jeg er ikke så meget for pynt i hverdagen, egentlig heller ikke til jul og hvertfald ikke nisser. Men de seneste år er der alligevel sneget sig noget julepynt ind rundt omkring. Jeg insisterer på at køre temaer, sidste år var det stjerner, det har været snefnug og glaskugler. I år har jeg lyst til at pynte med spiselige ting. Her snakker vi peberkager, julestokke, snebolde og andet i den dur. Men det harmonere bare virkelig dårligt med, at jeg igen i går blev spurgt, hvornår jeg skal føde.  Det harmonerer nok endnu dårligere med at Svesken æder alt, hvad hun møder på sin vej og at Hr. F fråder ALT, med et sukkerindhold på mere end 2% i vores lejlighed. Jeg tror, det ender med noget andet (der må gerne smides gode idéer nede i kommentarene).
Det eneste der er nogenlunde stabilt julepynt i vores jul, er indpakningen af vores hoveddør.

Så flot er døren i år.

3 kommentarer:

  1. Aiiii, hvor er det FINT! Den idé gad jeg godt stjæle, men jeg er ikke helt sikker på, at kjæresten er med på den. Vi har et rensdyr hængende på vores dør, men det hænger der hele tiden, så kunne godt tænke mig at gøre noget sjovt i julemåneden. Sidder det bare fast med tape?

    (Og æd da bare brunkager og andet godt. Folk, der kommer med dumme kommentarer, skal bare flette næbbet)

    SvarSlet
  2. Ja papiret er bare tapet fast, man skal være lidt grundigt, for døren skal jo åbnes og lukkes. Skiltet og sløjfen sidder på det søm, hvor vores navneskilt hænger.
    Papiret er fra IKEA (sidste år), jeg havde købt noget andet i Brugsen, men rullen var for kort til dør x 3.

    Jeg synes det kunne være megafedt, hvis de indpakkede døre spredte sig i Danmark.

    SvarSlet
  3. GENIAL ide at pakke døren ind! Dét gør jeg! Skal i IKEA på fredag alligevel og købe julepapir!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...