lørdag den 19. november 2011

Gode rutiner

Giv mig nogle gode rutiner. Jeg tror, jeg har fundet en løsning på alle mine problemer. Store sager! Jeg bilder mig ind, at hvis bare jeg får lavet nogle gode rutiner, så kan jeg opnå alt det, jeg går og drømmer om i hverdagen. Her snakker vi pæn hud (hudrutine), lækker & sund krop (motionsruntine/morgenmadsrutine/råkostrutine), et uklamt hjem (rengøringsrutiner - det er nok mest nødvendigt) og effektivitet (strikke/arbejdsrutiner). Nu skal jeg bare lige finde en måde at opbygge og indarbejde de her rutiner. Når jeg kigger rundt i blogland kan jeg kun være imponeret over det alle andre når. Her mener jeg ikke  kun de store mængder af stikke-, hækle- og sytøj der bliver produceret. Jeg tænker også på den nærhed og ømhed, der bliver udvist over for børn, mænd (lets face it blogland er tøseland) og medmennesker.
Sandheden er jo, at ud over tandbørstning, har jeg kun rutiner i at opgive ellers gode idéer og intentioner. Damen      over på organistionsbloggen har faktisk lavet en liste man kan følge, så det kaster jeg mig sgu ud i. Så må vi se om jeg ender som rutinejunkie, ønsk mig held og lykke.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...