søndag den 30. oktober 2011

Vinterbuket

Yay, jeg har endda ryddet op i dag.
Jeg har jo tidligere proklameret, at jeg ikke bryder mig om afskårne blomster. Dog har jeg haft gjort en undtagelse med en flok trommestikker, der har prydet vinduet i (lidt for) lang tid. Trommestikkerne røg ud, og vindueskarmen føltes tom. Nej det er løgn, men jeg synes jeg er nogle flotte vaser, og dem vil jeg gerne vise frem. Så nu har jeg fået en vinterbuket, der består af bomuldsgrene, med store, hvide fluffy totter på. Ligesom trommestikkerne visne bolmuldgrenene ikke og derfor er de velkomne her i paladset. Jeg er så heldig at gå til strik med en blomsterhandler, som var sød at købe bolmulden til mig på grønttorvet. Hun kunne berette, at hun havde stået ved siden af en meget trendy blomsterhandler, der kun havde hån til overs for min nye buket. Fuck blomsterhandlerne, jeg er total 1. mover. Bomuld er mega in.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...