mandag den 24. oktober 2011

Nej det er ikke Tour de France

Det er ikke Tour de France, jeg er ikke Lars Bak og jeg gider ikke 'trække dig op ad bakken. Kom nu ud af min cykels intimssfære. Jeg tit lidt sukkerkold om eftermiddagen (hvordan den end lader sig gøre med de mængder slik jeg spiser), af samme grund er jeg også noget irritable, når jeg cykler hjem. Eller faktisk bliver jeg først irriteret, når jeg rammer bakken, der ligger lige inden, jeg kommer hjem. På det her tidspunkt er jeg svedig og det sker, at jeg er ved at går tør for kræfter. Af samme årsag bliver jeg megaprovokeret af småfriske familiefædre på racercykler, der tillader sig at lægger sig på hjul af mig. Så lad dog vær, jeg gider ikke kunne mærke din kækhed i min nakke og din cykel på mit baghjul.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...