onsdag den 5. oktober 2011

Godmorgen mørke

Hjemme hos os står vi ikke op før solen. Hr. F er. B-menneske, det samme gælder Svesken, jeg selv er bare magelig og synes det er hyggeligt at putte med min familie og så ser jeg ingen grund til, at min døgnrytme behøver at være forskudt fra de andres. Vi er så heldige at have jobs, der i det store hele tillader, at vi bruger Svesken til vækkeur. Men i dag skal jeg til Bornholm med mit arbejde, derfor var jeg oppe før fanden fik sko på (kl. 05:30 som er det tidspunkt min overbo altid står op på). Der er det sgu mørkt! Det kan bag på mig at det var midt om natten, for det er da sommer lidt endnu ...

Ville tage et foto, men iPhone 3 har et monsterfårligt kamerar og jeg sidder i metroen (hvor der altid er mørkt) så det giver dårlig mening. Ha' en god dag, når den begynder derude i landet.


- Fra telefonen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...