fredag den 21. oktober 2011

Pokeraften

Nogen gange er det ok at være lidt heldig
Vi har Hr. F's lille lillebror på besøg. Han går i 9. Klasse og af uransagelige årsager gider han at holde efterårsferie på vores sofa. I dag har han ud over at stene dårligt tv, slået et par orker ihjel i WoW og handlet ind og vasket op. I morgen skal drengene til pokeraften og Hr. F har med let smøret grin sagt, at lillebroren svarede til at have døde penge med (det er pokerslang for penge, der er så nemme at spille, at man ligeså godt kan få dem udleveret). Både lillebror og jeg er ivrige og mener bestemt, at vi er snildt kan slå Hr. F. Af samme årsag ville Hr. F gerne lige have at vi listede de vindende hænder. Det kunne vi ikke og han var ved at gå ud af sit godeskind. Derfor besluttede vi at prøvespille et par gange her til aften. Første omgang røg jeg ud af, nærmest inden vi kom igang, og Hr. F vandt stort. Hr. F gider kun at spille poker, når der er noget på spil, så i anden omgang smed vi en sutter og en omgang ophængning af vasketøj i puljen. Hr. F var kæphøj og jeg vandt! Så nu er han nede og hænge vasketøj op med knækket sind. Jeg selv sidder tilbage i stuen og griner evil plan laugh og ærgrer mig over, vi ikke spillede om en uges lortebleer.


- Fra telefonen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...