søndag den 31. juli 2011

Selvdød gnu

jeg skal til bryllup i slutningen af måneden. Som sædvanlig udløser det lidt af en tøjkrise. Ikke fordi jeg går vildt meget op i tøj eller noget, men fordi der alligevel er en vis edikette, der efter min mening, bør følges når det drejer sig om bryllup. Dvs ikke noget hvidt (kunne jeg heller ikke finde på i cevil) ikke noget sort, ikke noget kort og ikke noget vanvittigt. Jeg er jo svært glad for sort og gardaroben er proppet med netop sorte ting. Men når nu jeg gerne vil følge ediketten , går det ikke. Derfor har jeg trawlet asos.com igennem for mulig beklædning. Tre ting slår mig: 1) det meste er ikke meget længere end det lige dækker nummi 2) endnu mere er lavet syntetiske tekstiler og 3) resten koster mere end 1000 kr stykket.
Jeg er desværre duftmæssigt udfordret, hvilket betyder, at hvis bare jeg tænker på at tage synteterne, på så lugter jeg af selvdød gnu. Tror mig, der er en party killer af dimentioner for både mig og omgivelserne. Asos bød ikke rigtig på noget, så nu er der to muligheder, sy selv eller at jeg tager den kjole på jeg har haft på til Nina & Mortens, Cathrine og Kristoffers, Anne Sofie & Ulriks og Mai & Sørens bryllup. Hellere den samme kjole igen igen, end at dræbe feste med nederen odør.


- Fra telefonen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...