tirsdag den 5. juli 2011

En lille oase

Jeg har spist 'Byens bedste' brunch i dag, jeg følte mig ung og fri og drak cava til. Men helt ærligt, så synes ikke at årets vinder er nær så god som sidste års vinder. Brunchens var ordinær, akustikken elendig og det faktum, at de næste kunder stort set sad i kø oven på min tallerken gjorde oplevelsen jævn, i stedet for som skide god forventet. Men altså solen skinnede og mit gode humør kunne hurtigt genvindes ved et smut ind og se på et af mine favorit baghuse. Det ligger i en gård på Blegdamsvej, og er så fint og delikat, at jeg gerne ville bo der. Også selv om det har gået nyt uklædeligt tag.


Vinduerne store og huset smalt, jeg er sikker på, at rummene inde er lækre at være i, har godt loftshøjde og fint lys.

Fra telefonen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...