mandag den 18. juli 2011

Line dance i provinsen

Line Dance i Fredericia


I weekenden var hele familien Forstad med en flok venner i Madsby Parken i Fredericia. Det er et flot sted med masser af bænke til at spise madpakker ved og en kæmpe legeplads, en lille sø og et tarzanland. Alt sammen krydret med isbutikker, mooncarbane og en lille scene. På scene var der i lørdags line dance. Jeg elsker line dance, det kan måske hænge sammen med, at jeg er lidt country. Men mest tror jeg bare, det hænger sammen med, at folk der danser line dance er cool. De er ligeglade, med hvad fisefornemme forstadsfruer tænker om deres syntetiske læderbukser og flæsebluser. De danser fordi, de kan lide det, og de danser på scener ude i offentlighede, fordi de er stolte af deres dans. Det er megafedt, jeg gider egenligt godt at gå til line dance og få luftet mine western boots på ugenlig basis, men jeg ved godt, at der er andre ting der står højere på min ønskeliste, eks sykursus, yoga, klassisk ballet, løbeture, strik/hækling, brigde med Hr F og sofa. Det må blive i mit næste liv, at jeg melder mig under fanerne af super cool line danceres.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...