fredag den 29. juli 2011

En kami fusen fisk fra Japan

Smuksakken

Mine søde veninde Frk. Japan har sendt mig en fødselsdagsgave. Hun har sendt mig en flok Kami Fusen, som er små japanske papirballoner. Jeg er vilde med dem, særlig er jeg vild med den lille labre guldfisk med den store fine hale. jeg har blæst dem alle op, og planlægger, at de skal hænge inde i Sveskens hul*. Det bliver bare så fint og lige hvad jeg drømmer. Faktisk kunne jeg godt tænker mig 100 fine fiske mere, men det må vist vente, til vi får et hus, hvor jeg får mit eget værelse, eller til Svesken er stor nok til at sige, at hun vil have en masse, hun kan nemlig sno sin far så let som ingen ting.

To tykke pingviner.
*Svesken har ikke et værelse, men et form for walk in closet i vores stue.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...