fredag den 26. april 2013

Forår

Sikrer tegn på forår:

*Jeg får trang til at rydde op og komme af med nogle af de mange ting, jeg har hoardet gennem vinteren. Indtil nu har jeg klaret den udfordring ved at købe flere nye ting.

*Sætningen: 'Det er mørk udenfor, derfor skal du sove' virker ikke rigtig, for Svesken skal helst sove inden det bliver mørkt.

*Manden løber flot derudaf, og jeg overvejer på daglig basis, om det mon er nu jeg skal op af sofaen og ud med app'en

*Det pludseligt sjovt at være i haven

*Underboerne hiver kegler og bolde frem og jonglerer på livet løs nede i haven. Jeg kan ikke lide gøglere, men lige de to vi har her i huset er ret fantastiske.

*Jeg får ekstra sommerfugle i maven ved synet af verdens flotteste fyr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...