fredag den 23. marts 2012

iPad 3

Så kom dagen hvor familien Forstad blev iPad-ejere. Hr. F stod op kl. meget tidligt i morges og drønede ind til humac-butikken, for at være en af de første der fik en iPad 3. For som han sagde: 'Jeg køber jo en alligevel, så kan jeg jo ligesågodt få en tur ud af det'. Da han så stod der og var arketypen på en it-udvikler og var helt glad for sin nye pade, fik han lige en mail fra en anden iTosse kollega, der gerne ville have en en med, så Hr. F op i kø igen, så han kunne drage ud i It-bunkeren med små nye venner. Nu ligger han nede i den anden ende af sofaen og gnækker over udsigtigen til Sports illustrateds elektroniske udgave.

Der er allerede installeret Rasmus Klup app til Svesken, men hvis nu der sidder nogen derude med kendskab til gode apps til de helt små, så sig lige til. Ja altså apps til mutti her, er også velkommen.

Nu til X-Factor, som bliver vist med forsinkelse i mit tv.

1 kommentar:

  1. Seeeejt! Ja, altså selv om jeg ikke selv gad stå i kø efter en dims, så forstår jeg godt hans begejstring. Men nu bor jeg jo også selv sammen med en it-udvikler, såeh...

    App-wise vil jeg da lige slå et slag for HDD's Lift Out Puzzle :) Og ellers hitter Toca Boca-spillene stort herhjemme. Tozzle er også populær, og Sound Touch er ret hyggelig. Måske Svesken er lidt for lille, men prøv at tjekke Cake Doodle - den er også ret fin :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...