mandag den 12. marts 2012

Christ ...!

Manden har fået nyt legetøj, og her mener jeg ikke en station car eller plæneklippere eller andet, man kunne forestiller sig forstadsfædre gik op i. Nej vi taler noget fjernstyret og selvflyvende helkoptervæsen fra Netto. Den blev købt i søndags, og jeg har allerede lyst til at trampe på den, til den er splintret til 10.000 små, bitte plasticstykker.
Han derimod elsker den, og præcis derfor har den svævet rundt i vores 20 m2 stue, som en agressiv kæmpe guldsmed i 48 timer.* Den har to sæt vinger (eller rotere eller hvad det nu hedder på sådan en) og virker på mange måde som en lille flyvende ventilator, hvilket helt sikkert er et hit til sommer, men lige nu fryser jeg, og så er jeg også lidt bange for den. Ja jeg synes den er farlig, er totalt bange for at få snittet øjnene op, eller at Svesken pludselig mangler en finger (hun er af gode grunde heller ikke tryk ved den). For når sandheden skal frem, har Hr. F ikke skide meget flair for flyvning af minihelikopter. Jeg håber på at han snart mister interessen, men ved godt, at det kan have lange udsigter. I går udbrød han begejstret: 'Den har en rækkevide på op til 100 m, er du klar over hvor højt op 100 m er?'...

*Eller overdrivelse fremme forståelse, satanen kan heldigvis kun flyve 5 min ad gangen inden den skal lades op igen.

1 kommentar:

  1. Haha, jeg ser for mig en forvokset brumbasse drøne rundt i lejligheden og terrorisere alle (på nær din kæreste). Hvad der før stod af fine nips-genstande og høje orchidéer er nu blæst omkuld eller skåret over på midten ;o)
    Kan du ikke åbne et vindue for at lufte ud og så håbe på, at kærestens evner som pilot fejler og den "kommer til" at lande ude på Forstadens fortov? ;o)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...