lørdag den 10. marts 2012

Chokoladefestival

I dag har herren og jeg været til Chokoladefestival. Det var alletiders, også selv om jeg ret hurtig gav op på smagsprøvederne og nøjes med at kigge. Hr. F var lykkelig, da han opdagede, at man i Frellesens stand kunne få en hel flødebolle pr smagspolet, og at de hos Sv. Michelsen gav et påskeæg af den slags på størrelse med hønseæg. Selv var jeg mest fascineret af chokoladefontænen, de pastelfarvede chokoladefrøer og et stk. affekteret franskmand i et cowboyskjorte med nogle alvorlig fine kager.

Franskmanden er ham i denimskjorten

De dyppede fine skumfiduser i.

Frøerne
80'erne havde også en stand

Sv. Michelsens hindbærsnitte på billedevæg

Chokofår

Pænt indpakket chokolade

Hvordan går det med vægttabet? siger I, det er da ikke så godt at kombinere med chokoladefestival. Niksen, det er sgu ikke så smart. Kan også afsløre, at jeg fejrede aftalen om vielsesring med at æde en brownie, der ifølge æsken var stor nok til 6 pers.
For at selftracke (det er så moderne, har jeg har hørt) og for ikke at kede mine søde læsere hér alt for meget med slansketips og løbetider, har jeg oprettet blogger FruFitness, hvor der fremover vil blive opdateret om fremskridt, metroder og andet jeg tror på at nyttigt i min fantastiske mission mod at blive knap så gravid at se på. Ja, der var igen en, der spurgte mig i torsdags, om jeg ventede mig igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...