fredag den 3. februar 2012

Vrissent røvhul

Ja det er mig. Jeg har vrisset af microsoft hele dagen. Altså vi kan jo alle blive enige om, at officepakken faktisk har fortjent at blive vrisset af, men det ændre jo desværre ikke på, at der ikke er så mange andre muligheder, hvis ikke lige man er så avanceret, at man køre noget linux eller andet af den slags übernørde alternativer.
Jeg har brevflettet i word og ændret master i powerpoint og det har taget urigemligt lang tid. Så lang tid, at jeg også har vrisset af min ellers søde kollega, der gerne ville hjælpe, men mest bare forstyrrede, fordi hun faktisk ikke vidste præcis, hvad der skulle gøres, og derfor bare afbrød den hjælp, jeg fik af en, der havde styr på, hvad jeg skulle gøre. Jeg er færdig med at vrisse nu, og der er heldigvis laaang tid til, at jeg skal brevflette igen. Eller måske jeg brude skrive desværre, for det jeg har med 100% garanti glemt systemet næste gang jeg skal bruge det og må endnu engang forvandle mig til sure Fru Forstad.

1 kommentar:

  1. He he...sjovt indlæg og en god beskrivelse af, hvordan helt almindelig benyttede programmer nogle gange kan drive en til vanvid ;-D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...