onsdag den 8. februar 2012

God igen

Nu går det hele meget bedre her i Forstaden.

Jeg var nemlig så heldig at være med til kreaaften over i DesignKartellet. Dagen har ellers budt på emner nok at vrisse over. Jeg nævner i flæng: Svesken fik nervesammenbrud, da hun blev afleveret, min cykelkæde der sprang af og intet mindre end 7 timers møder på arbejde (hvor jeg er bl.a er referent). Alligevel er dagen skøn, fordi de møder på arbejder gav fornyet energi på nogle områder, der har ligget lidt flade og fordi jeg og mit rungende hoved kunne trisse op til superhygge efter aftensmad. Jeg glemte at tage fotos (det tror jeg faktisk alle gjorde) fordi selskabet bød på så mange ting at snakke om. I dag har jeg Fru Vinther lært mig: at seruminstitutet ikke bare er Kåre Mølbak og presseafdelingen. Det er en hel fabrik, hvor de gror bakterier, slår dem ihjel med formaldehyd og vasker dem bagefter (eller noget i den stil). Anne har lært mig lært, at tyske TV-nyheder er meget mere seriøse end danske og Dalkær har lært mig, at håndarbejde ikke hedder håndarbejde længere men nu tituleres med: Materielt design (og er et elskovsbarn mellem sløjd og hækling, hvis man fortolker lidt på det).

Det er toppen og jeg glæder mig allerede til Mette igen inviteret til kreaaften, ikke fordi der er gang i effektiviteten, bare fordi det er hyggeligt, på den måde, hvor vinterkulde, vrisne forstadsfruer og idéforladte hoveder kan mærke forår, energi og positive vibs hele vejen rundt.

Tak for i aften

4 kommentarer:

  1. Selv tak.. det var super hyggeligt (igen).
    Og godt at se at du nu er god igen ;o)

    SvarSlet
  2. Nemlig ja!! Vi gør det snart igen :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  3. Det var rigtig hyggeligt at møde dig IRL i onsdags. Jeg håber, vi får lejlighed til at gøre det igen snart :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...