tirsdag den 14. februar 2012

Valentines

Jeg er totalt til festdage, hvor det hele går ud på, at man fortæller, dem man holder af at de betyder noget særligt. Personligt har jeg kastet et 'jeg elsker dig' eller to i grams i dag, til dem jeg ikke fortæller det ofte nok.
På parforholdsfronten har vi fejret månedsdag, ligesom vi forsøger at gøre hver måned. Manden inviterede på Dinner & a Show (læs burger og MI4)  og medbragte en buket af skrabelodder til mig. Vi har haft en hyggeligt aften og den romantiske top, var han skubbede mig op af det stejle stykke på bakken (jo, der ER altså et stejl stykke), fordi jeg havde lidt for meget slik i maven og cola i blodet, til at yde optimalt selv.

Til alle jer der læser med, så håber jeg at I i hvertfald har fået et lille smil fra en, som I kan have i lommen til en regnvejrsdag.
Glædelig kristen mærkedag!

1 kommentar:

  1. Lyder som en hyggelig aften. Burger, film og en buket af skrabelodder, I love!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...