søndag den 19. februar 2012

Moscow mule

Jeg var til cocktailsparty i går. Jeg var nok lidt fejlcastet, eftersom jeg ikke er pjattet med sprit (endnu mindre efter den fatale polterarben, hvor jeg delte en flaske fisk ven én veninde). Jeg havde medbragt gyldne damer, aftenens mindst eksotiske drink. Til gengæld blev den serveret med en flot paraply og en lille tale om at: 'Øl på vin, gi'r fulde svin. Vin på øl, gir' blide føl'. Talen kvalificererer mig, ifølge min veninde til at holde mange flotte onkeltaler til fremtidens runde fødselsdag. Ud over min bajer, var der en fancy (men nasty) udgave af ævle'bævle, en frossen hvid russer med vaniljeis og pina colada (hvem fanden har fundet på at hælde fløde og ananas sammen?). Men aftenen bød også på en ny stjerne i min verden. Nemlig Moscow mule! Den vi fik serveret var med gin, ginger ale, rosies lime og halve friske limes. Go' dag nye bedste ven. Den slags kan helt sikkert gøre mig gevaldigt fuld i fremtiden. Jeg skal bare lige havde lyst til at drikke mig fuld igen, men mon ikke det nok skal komme tilbage. Gerne inden der kommer en ordentlig røvfuld 40 års fødslelsdage, hvor ingen ammer eller er gravide og alle ungerne er skippe af til noget bedsteforældre, så der kan gå totalt abefest i den. Jeg glæder mig allerde!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...