fredag den 24. februar 2012

Hvad siger Rasmus ?

Svesken har det de proffe kalde sprogspurt, hvor ordende vælter ud af hende hele tiden. Hun spøger interesseret, svare og fortæller historier med insisterende blik. Vi fatter overhovedet ikke, hvad hun siger ud over enkelte ord som 'su-god', 'kræem' og 'babii' (sutsko, creme og baby). Så øver vi også på dyrelyde, hun har totalt tjek på ændernes rap, hundens vov og koens muh. Og så har Svesken også tjek på hvad Rasmus siger, Rasmus siger: uuuh huuuu.

Ja Svesken (og Sveskens mor) er glade for Rasmus Seebach


3 kommentarer:

  1. Åh... et tu? I vuggestuen gider ungerne ikke høre tidens børnetoner. De vil bare høre "Seeba'! Seeba!".

    SvarSlet
  2. som sagt før er jeg ikke sofistikeret. Men altså ja jeg elsker Rasmus Seebach (ligesom jeg elsker Tommy) fordi han er ligetil, banal og følsom. Jeg tror virkelig på ham, er sikker på, at han er oprigtig. Han er til hver en tid velkommen i Forstaden til hjemmebag og TV-aften

    SvarSlet
  3. For en fed blog - Kom fluks på min liste, så jeg kan smile lidt mere
    Kig endelig forbi min blog til en kop luft (o:
    hilsen
    Elvi

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...