lørdag den 28. maj 2011

Slut med gæster

Vi kan ikke have gæster næste stykke tid. Vi har nemlig ikke dør til toilettet. Hvorfor har vi nu ingen dør til toilettet? Det er fordi Frank godt kan lide at skide med åben dør, og nu har taget den yderste konsekvens heraf og fjernet døren.

Man kan da trække badeforhænget for ...

Nej det er jo fordi vi gerne vil flytte, og af samme årsag skal have gjort lejlighede slagsklar. Derfor skal alle døre og vinduer males. Lige nu er de i mange forskellige træ-kuløre, nogle er mere falmede end andre, nogle er lakeret (det bliver et helvede at slibe det) og så er der også en ny dør i en anden træsort end i de andre. Personligt har jeg aldrig rigtig forstået, hvorfor det hele ikke blev malet da Hr. F. i sin tid købte lejligheden, der blev paneler, indfatninger og karme nemlig slebet og malet. Nuvel han er i gang med pensel nu og jeg klapper begejstret i mine små hænder af udsigten til at få hvide døre (som i øvrigt er meningen med fyldingsdøre*). Selv er jeg på vej i Jysk for at købe en billig skummadras til at lave sengerand af, så Svesken måske kan sove i sin egen seng, i stedet for på min hovedpude.

*80'erne tog grundigt fejl da de afsyrede alting, hvis der er knaster i snedkerarbejde, skal det som udgangspunkt være malet!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...