torsdag den 19. maj 2011

Så vandt jeg sgu igen

Jeg var så heldig at vinde billetter over ved Superheltemor, til et vildt spændende foredrag med Maren og Annamette som jeg vildt gerne vil se. Desværre falder foredraget sammen med en koncert, jeg skal til sammen med Hr. F.
Nu sidder du nok og tænker: 'Helt ærlig en koncert kan da ikke være så vigtig'. Men det er den, for sidst Ryan Adams (ja det er ham, vi skal høre) var i landet, var vi også til koncert med ham. Vi fulgtes bare ikke ad, for vi var ikke blevet kærester endnu. Til gengæld havde vi kysset og var blevet venner på facebook. Så da Hr. F slog op på sin væg, at han skulle til den koncert, skyndte jeg mig at købe billetter til en veninde og mig. Derfor sad jeg tre rækker bag min udkårne og sukkede efter, hvor smuk en nakke han havde. I pausen blinkede han til mig og jeg troede jeg skulle dø, fordi det var så romantisk. Da koncerten var færdig, turde jeg ikke rigtig vente på ham ude i foyeren, så min veninde og jeg smuttede ret hurtigt. Heldigvis for mig, var Hr. F's buddy handlekraftig og fik Hr. F til at skrive en meget dejlige sms med teksten: 'Øv du var væk, så fik jeg jo ikke kysset dig. skal vi ses?'. Herefter blev jeg inviteret til brunsviger i forstaden, og resten er historie. Min mand har stadig verdens smukkeste nakke, og denne gang skal vi holde i hånd under hele koncerten!

Her er Ryan Adams sammen med sin kone Mandy Moore

1 kommentar:

  1. Årh mand, det er da vildt romantisk!
    Har forøvrigt fotograferet en væg til dig... Må lige se om jeg kan huske at få sendt billedet næste gang computeren er tændt.
    Mette (fra telefonen)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...