lørdag den 11. juni 2011

Kom med mad til mig.

Aarg, Svesken og jeg er alene hjemme i weekenden mens Hr. F er på mande weekend med sin makker Mr. Tatoo. Vi har været afsted hele dagen, og jeg orker ikke at lave med, da en hovedpine har sneget sig ind på mig. Jeg vil bare gerne have noget thaimad, men gudhjælpemig om ikke det koster omkring 90 kr at få bragt thaimad til forstaden. Det synes jeg alligevel er en lidt stram pis, når man bare skal have én ret. Svesken skal selvf' smage, men hun kan alligevel ikke spise sin helt egen portion. Indtilnu har jeg hold hende hen med klam gulerod/kylling-pure (hun er heller ikke for vild med den), men det er ikke holdbart og jeg skal jo også have noget i skrudten. Så nogen kom med thai mad til mig!

2 kommentarer:

  1. Hvis ikke jeg var i Sverige kom jeg gerne med forsyninger! Egentlig en latterlig kommentar - men det er vel tanken der tæller? :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  2. Le Petit Bangkok, Sallingvej 11.... men det koster vist også en bondegård at få bragt :-(

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...