onsdag den 29. juni 2011

Dagens produktion - Hæklet suttesnor.

I flot laksefarve.
Her i forstaden går det hele lidt langsomt. Svesken er jo startet i den petriskål, de kalder vugger, så vi har alle været nede med en baktusse. Hr. F har (haft) ondt i halsen, jeg er sat til i snot og Svesken kan ud over et flot gult 11-tal præstere en flot og insisterende øjenbetændelse. Jeg har dog mandet mig selv op og lavet en suttesnor til Svesken, jeg er nemlig blevet træt af at hente hendes sut op fra jorden/gulvet hele tiden. Jeg har taget udgangspunkt i frøken farmors opskrift, men har afsluttet den med en omgang fastmasker hele vejen rundt, for at lave en ensartet kant. Jeg synes faktisk det er blevet meget flot.

1 kommentar:

  1. Den er da blevet SÅ fin!! Vidste slet ikke at du hæklede? Vi har vist stadig de der baktusser til gode - mærkeligt nok.... (banker lige under bordet 3 gange).... God bedring!

    Kh. Mette

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...