tirsdag den 21. juni 2011

Hvad så med i morgen?


Jeg er dronningen af overspringshandlinger, og det er jo som bekendt meget lidt effektivt. Jeg bliver jævnlig meget træt af mig selv, og min manglende evne til at udnytte det potentiale, jeg faktisk mener at have. Jeg drøfter tit problematikken med min veninde Frk. Kommunikation, som er meget effektiv i sit arbejds- og studieliv. I går fortalte hun at hun bruger sætningen: 'Er jeg tilfreds med det i morgen' som lakmusprøve på om ting nu er vigtige nok til at hun skal bruge sin tid på det. Jeg synes det er en vildt god måde at få defineret om noget er en ligegyldig handling, eller om det kan værdsættes bagefter. Derfor vil jeg forsøge mig med at kun lave ting, jeg også er glad for i morgen.
Jeg har allerede vasket lidt op og stillet et spørgsmål til en ekspert i dag. Nu har jeg planer om at læse og blive klogere!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...