onsdag den 4. september 2013

Det lugter lidt af frihed

Jeg har smidt en masse penge efter cykelhandleren, så nu er der nye lygter på og ingen huller på bagdækket. Jeg har ikke cyklet siden, jeg gik på barsel. Og lad os bare sige, at det ikke er muskelmasse, man bygger op, når man sidder på sin flade i sofaen. Derfor var jomfruturen med Svesken i cykeltrailer da også en anelse tung, men ikke desto mindre lugter det af frihed. Alfen er så stor, at jeg kan overlade ham til farmand og noget grød mens jeg selv suser verden rundt, på cyklen forstås.
Jeg er lykkelig, det er ligesom at gro helt nye vinger og så ellers finde svæveteknikken igen.

Jeg har store planer for min nyvundne frihed. Mest ting der handler om at være alene. Så gør det ikke så meget om det faktisk er nede i Netto med en ugeindkøbseddel jeg skal være alene.

Yippy kay yay mother fucker

4 kommentarer:

  1. Ingen ømme balder? Efter et år i udlandet og senere en god lang barsel har jeg på de første cykelture haft så smertende bagdel, at jeg var lige ved at give op.

    SvarSlet
    Svar
    1. Måske jeg tog munden lidt fuld da jeg kaldte den en cykeltur. Det var op til rytmik, forbi Brugsen og så hjem igen. Noget vel alt i alt (inkl 2 stop) svarer til en hel kilometer

      Slet
  2. Du må sige til, hvis vi skal ta' ama'r rundt en lørdag el. søndag en gang!

    SvarSlet
  3. Sjovt, hvor meget en cykeltur alene eller sammen med ældstebarnet betyder for ens frihedsfølelse når man går rundt hjemme på barsel - jeg havde det på samme måde :) og oven i hatten ømme lår dagen efter :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...