søndag den 4. november 2012

Forstads-holloween

Ja jeg ved godt, at det er flere dage siden nu, men her i forstaden tager vi ikke den slags alt for alvorligt. Derfor var det også i går (og ikke i forgårs), der var gang i den torvet med udskæring af græskar, et spøgelseshus og forskellige boder. Den slags går vi nødigt glip af, så derfor gik aftenturen op til kalaset.

Vi fandt hurtigt lidt varme i det store telt, hvor der også var noget så fedt som en Hemmerslags-konkurrance, hvor der skulle gættes huspriser i området. Det var sjovt, og det var også en fornøjelse at tale med den ejendomsmægler, der sad på præmien. Normalt er jeg ikke helt venlig stemt over for ejendomsmæglere, der ikke er Jan Fog, men ham her havde et vindende væsen. Jeg ved ikke om det var, fordi han forstod min trang til kulørt sanitet, eller om det var hans udklædning, der primært bestod af røde vingummier klistret fast til ansigtet, der gjorde, at jeg synes om ham. Nu overvejer jeg så, om jeg synes så meget om ham, at han må kommer forbi her i sin blå skjorte og give et bud på en slagspris.

Der jo nogle andre her i blogland, der for nyligt at er flyttet i hus og jeg bliver faktisk lidt misundelig når jeg ser, hvor meget plads Mette har, eller hvor fint der bliver i Øgleland.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...