mandag den 19. november 2012

Hvad tegner Kristian?

En af mine venner har, endelig efter 9 års tilløb, besluttet sig for, at han godt tør at vise og sælge sine fantastiske tegninger til andre end dem, der tilfældigvis bor sammen med ham og derfor har mulighed for at forgribe sig på dem, når han er ude i køkkenet.

Jeg er så heldig, at jeg allerede er i besiddelse af flere tegninger fra hans hånd. Jeg ønsker mig flere og heldigvis er Hr. F også ret begejstret for dem. Men da vægpladsen i paladset ikke er overvældende må jeg være tålmodig. Derfor behøver jeg jo ikke at snyde jer for den fantastiske oplevelse, det er at gå på opdagelse i hans forunderlige verden.

Se mere på hjemmesiden HvadTegnerKristian og fryd jer over det.

Fugl på hjul

Hund i højt græd

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...