onsdag den 27. april 2011

wup wup jeg vandt!

Det meget fine og forårsagtige postkort der var med gaven.

Jeg vundet i bloglotteriet over hos Spifferlilffen, og selv om det er en påstået trøsterpræmie, så er jeg glad for den fine præmie. Jeg har jo været på arbejde i dag, så det var manden der åbnede for pakkeposten. Han meldte strakt på sms, at der var kommet en pakke (jeg har jo glædet mig længe), jeg kunne ikke vente til jeg kom hjem, med at finde ud af, hvad jeg mon havde vundet. Han er god til at flå papir af, så ganske hurtigt efter var der en mms med gaven. Jeg var så heldigt at vinde en meget fin hæklet beholder, med en dejlig hæklenål i. Beholderen skal selvfølgelig være hjem for de andre hæklenåle der bor her på matriklen. Det er bare dejligt!

Papiret der blev flået af.
Krukke med luksushæklenålen
Den fine ensartede hækling.

1 kommentar:

  1. Hvor er jeg glad for, at trøstepræmien faldt i din smag :-)
    - og manden har da en super flå-papir-af teknik ;-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...