tirsdag den 5. april 2011

Mod

Jobansøgning og CV


I dag har jeg søgt job. Jeg føler mig meget modig, sådan at spøge et firma om ikke, jeg skal arbejde for dem. Både fordi stillingen ligger lige uden for mit speciale og erfaringsområde, men også fordi det er et firma i samme kontorfællesskab, og det da er lidt nervepirrende om de er interesseret i sådan en som mig. Faktisk er det ekstra nervepirrende, fordi jeg ikke en gang er sikke på at jeg ønsker mig det job. Men altså jeg er ved at sande langsomt til der, hvor jeg er nu. Så noget skal gøres, jeg ved bare ikke, om dette job er vejen frem. Hr. Forstad tror jeg kan klare alt og synes, at jeg er mega dygtig til det hele, så støtten hjemmefra er i top. Det er nok meget godt, når jeg selv tvivler.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...